Većina udruženja članica, koja su trebala ućestvovati na konferenciji IARU Regina 1, navela je da podržavaju prijedlog EK da se Konferencija podijeli na dva zasjedanja, pri čemu će prvi dio biti održan od 11. do 16. oktobra virtuelno (online) a drugi dio će se održati ličnim prisustvom tokom 2021.g. kako bi se načelno razmatrali budući pravci radioamaterizma, IARU i njenih udruženja članica, na principu radionica. EK će preduzeti svo neophodno planiranje za ove događaje (od kojih su neka već u toku) i kratko ću vam pisati o tome. Također radimo sa vanjskim konsultantom kako bismo razradili strukturu sastanka 2021.g. kako bismo osigurali da dobijemo prave vrijednosti i praktične rezultate našeg rada.

EK je takošer odlučila da odgodi rik za nominaciju EK 2021-2023 na datum deset sedmica prije datuma održavanja direktnog susreta naredne godine. Radovi i prilozi za taj sastank će takošer biti dostupni 10 sedmica prije.

S obzirom na datum održavanja direktnog susreta, EK smatra da je situaciju sa COVID-om teško predvidjeti u ovoj fazi. Dok neke zemlje počinju da popuštaju mjere, misli se okreću onome što bi "nova normalnost" trebala da bude. Aviokompanije poručuju da ne vide povratak ničemu blizu normalnog u 2021. a medicinski stručnjaci upozoravaju na "drugi talas" pandemije ove godine. Za nap direktni sastanak nam je potrebna jasna situacija u cijelom Reginu 1 a ovoga trenutka smo od toga daleko. Zato je EK odlučila da u ovome trenutku i ne određuje datum direktnog sastanka dok ne preispita situaciju kasnije tokom ove godine.

Održavanje konferencije u dva dijela znači da moramo razmotriti usklađenost sa našim aktima koji upravljaju održavanjem konferencije (Odjeljak B.1.) Razmotrili smo formalnu promjenu pravila alo ovo je velika vježba koja uključuje formalno glasanje svih udruženja članica.  Stoga predlažemo da pitamo svako udruženje koje ima problem sa podjelom Konferencije na dva dijela da nam to jave. Namjera je pokriti strimove C3, C4, C5 i C7 te dio C2 u oktobru na virtuelnom sastanku, a C3 na budućem sastanku 2021. (uglavnom radionica o budućnosti) zajedno sa izborom EK i utvrđivanjem budžeta za 2021-23. na C2 sastanku. Ne predviđamo buduće C4, 5 i 7 događaje u 2021.

Oba dijela naše konferencije održaće se u skladu sa uvjetima našeg statuta. EK će zastupati svoj autoritet prema A.4.1 kako bi osigurala da se sve odvija transparentno, odgovornim upravljanjem i postupkom u situaciji u kojoj je striktno poštovanje statuta nemoguće.

Ako imate bilo kakvih nedoumica zbog ovakvog pristupa javite mi čim prije. Nadam se da će udruženja članice shvatiti da je planirana struktura Konferencije jedini praktični odgovor na uticaj COVID-19 koji će omogućiti svima da daju svoj doprinos da Region 1 nastavi rad bez nepotrebnog odgađanja.

Dakle, ukratko:

Konferencija - prvi dio: održava se virtuelno od 11. do 15. oktobra 2020. :
Predsjedavajući trenutno planiraju svoje sastanke za oktobar a mi radimo na tehnološkim platformama za virtuelne sastanke. U narednih nekoliko sedmica ću pisati ponovo sa više detalja o načinu na koji ćemo proći prvi dio konferencije. U međuvremenu vas mogu podsjetiti da je rok za podnošenje radova za C2, C3, C4, C5 i C6 do 10. jula.
Imajte na umu da će sastanak C2 u oktobru biti ograničen na potvrđivanje akreditiva i usvajanje privremenog budžeta samo za 2021.g.
Nadam se da ćete podnijeti vaše dokumente do tog datuma. Udruženja članice koji nisu planirali da prisustvuju direktnom sastanku u oktobru neka razmisle žele li učestvovati na virtuelnom sastanku. Ako je odgovor da, obavijestite Sekretara Regiona 1 do kraja jula. Ovoje sjajna prilika za ona udruženja, koja normalno nisu u moućnosti da učestvuju na konferenciji, da to učine po veoma maloj cijeni. Glasanje putem opunomoćenika i dalje će biti omogućeno u skladu sa našim Statutom.

Konferencija - drugi dio: održava se direktno na datume koji će biti određeni 2021. - vjerovatno će trajati 4 dana.
Daljnje smjernice o podnošenju dokumenata za drugi dio konferencije 2021. nešto kasnije. Ovaj dio konferencije će uglavniom biti radionica o budućnosti amaterskog radija i implikacijama za udruženja članice i IARU. Važno je napomenuti da je orjentisano sa pogledom u budućnost i akcijski orjentisano. Prijave udruženja članica i aktivno učešće že biti od suštinskog značaja i o tome ću pisati u skorije vrijeme.
Zajedno možemo učiniti ove sastanke uspješnim i preoblikovati naš budući pravac i prioritete. Radujem se zajedničkom radu na razvoju naše budućnosti.

Don Beattie, G3BJ
Predsjednik

pdfOrginalni dokument (ENG)

v2

Tokom proteklih dana upoznali smo vas da smo započeli sa finansijskim poslovanjem putem novog žiro računa i pojedina sredstva, u to ime, su počela pristizati na račun.
Primijetili smo, sa prostizanjem sredstava iz inostranstva, da su bankarske provizije za transakciju enormno visoke, čak i do 20 %. S obzirom da se u pojedinim slučajevima radi o nemalim sredstvima preporučujemo našim članovima koji žive i borave u inostranstvu da uplatu, ne samo članarina nego i ostalih sredstava, ubuduće pokušaju da organizuju putem rodbine i prijatelja u BiH na račun ARAuBiH.
Vjerujemo da to neće zakomplikovati stvari našim članovima iz inostranstva jer se pojedinačno ne radi o velikim iznosima ali, u konačnici, na gubitku su su i oni koji uplaćuju sredstva i primalac jer proviziju plaćaju obje strane.
Nadamo se da ćete se odazvati ovoj preporuci i unaprijed vam se zahvaljujemo na razumijevanju

ARA u BiH  je otvorila novi  račun za redovno poslovanje kod PRIVREDNE BANKE  SARAJEVO , čime su se stekli uslovi za nastavak našeg normalnog poslovanja. Bilo je puno Vaših upita,  posebno kada je u pitanju plaćanje članarine, pa niže navodimo instrukcije:

Uplate iz BiH:  101 101 00732093 31
Uplate iz inostranstva (IBAN):  BA39 1011 0100 7320 9331
SWIFT:  PBSCBA22

Napominjemo da se članarina plaća shodno ranije donesenoj  Odluci Skupštine ARA u BiH, br. IZ 016/18 od 17.02.2018. god.  Rok za plaćanje članarine, utvrđen tom Odlukom,  je bio 31.03. ali iz razumljivih razloga isti se nije mogao ispoštovati, zbog čega očekujemo Vaše uplate najkasnije do 31.05. 2020. god. Molimo  Radio klubove da spiskove uplaćenih članarina za svoje članove i klub dostavljaju , u formi i sa  podacima,  kako su to do sada radili.

Zbog pandemije Covid-19 ovogodišnji HAM RADIO u Friedrichshafenu, uostalom kao i mnogi drugi radioamaterski događaji, je otkazan.

DARC je, umjesto toga, odlučio da organizuje online događaj, HAM RADIOnline, od 26. do 29. juna 2020.g. Tokom ovog perioda biće ponuđeno mnogo zanimljivih tema vezanih za naš hobi, kao što je operativna i emisiona tehnologija, odavanje počasti, talk grupe i intervjui. Za ovaj internetski dogažaj će biti zadužen Software Defined Radio Academy tim i ekipa iz "Fascination HAM RADIO". HAM RADIOnline počinje u petak, 26. juna navečer (CEST).

Nadalje, organizacijska kompanija "Messe Friedrichshafen" predstavlja virtuelni sajam na adresi:
https://www.hamradio-friedrichshafen.com/news/2020/virtual-fair-presents-novelties/  gdje će izlagaći predstaviti razne proizvode i inovacije.

HAM RADIOnline raspored emitovanja (na njemačkom jeziku) je dostupan na: https://www.hamradio-friedrichshafen.de/assets/projects/ham/pdf/virtuelle_Messe/HAMOnline_Sendeplan_aktuell.pdf

Donesena je Odluka, da se nakon  dužeg vremena, opet učestvuje u svjetski prestižnom takmičenju  HQ CONTEST, u kome se nadmeću najkvalitetnije ekipe članova  IARU. Takmičenje se održava 11. i 12. jula 2020. god., a zadnje učešće ekipa iz BiH je bilo 2015. god. Želeći da u svijetu  afirmišemo znanje i umješnost radio operatora  iz BiH, naše učestvovanje smatramo jednim od najvažnijih planskih aktivnosti radioamatera u ovoj godini.
Odabir i pripreme lokacija sa kojih će se raditi već su u toku, a predstoji odabir i imenovanja članova ekipa. Ovo je obiman posao i nadamo se da ćemo pomoć imati od zainteresiranih radio klubova i pojedinaca.

Upućujemo  poziv svim  radio operatorima, imajući u vidu svoje znanje  iskustvo u takmičenjima ove vrste, da se jave putem e-maila Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.ili Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. i prijave svoju želju za imenovanjem u takmičarske ekipe. O detaljima priprema, radom ekipa i rezultatom takmičenja redovno ćemo Vas obavještavati.

73 uz GL za ekipe!

Nedavno ste upoznati da je ARAuBiH započela svoje redovno poslovanje preko novog žiro-računa otvorenog kod PBS banke.

Odmah po njegovom otvaranju na njega je stigla uplata od 1.000 KM od našeg člana iz Minhena, Njemačka kao donacija našoj asocijaciji i pomoć u budućem radu. Ovo nije prva donacija od ovog člana, koji nije želio da mu se pominje ime, a u skoroj budućnosti najavljuje i nove aktivnosti na tom planu.
U ime ARAuBiH i svih njenih članova mu se najiskrenije zahvaljujemo ovim putem za ovu ali i za sve prošle donacije do sada. Ova sredstva ćemo se truditi upotrijebiti za razvoj Asocijacije na najbolji mogući način.

Još jednom podsjećamo naše članove da se članarina za ARAuBiH za 2020. godinu prikuplja do 31.05.2020.g.
Članarina se plaća shodno ranije donesenoj  Odluci Skupštine ARA u BiH, br. IZ 016/18 od 17.02.2018. god.  Rok za plaćanje članarine, utvrđen tom Odlukom,  je bio 31.03. ali iz razumljivih razloga isti se nije mogao ispoštovati, zbog čega očekujemo Vaše uplate najkasnije do 31.05. 2020. god.
Molimo  Radio klubove da spiskove uplaćenih članarina za svoje članove i klub dostavljaju , u formi i sa  podacima,  kako su to do sada radili.

Uplate iz BiH:  101 101 00732093 31
Uplate iz inostranstva (IBAN):  BA39 1011 0100 7320 9331
SWIFT:  PBSCBA22

18april

Kontakt

ARAuBIH
Derviša Numića 6
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina

Sekretar/Kancelarija:
+387 (0)62 196 322

Banka

Brojevi računa:
Uplate iz BiH:
101 101 00732093 31
Uplate iz inostranstva:
IBAN: BA39 1011 0100 7320 9331
SWIFT:  PBSCBA22