ARDF

KONKURS ZA ORGANIZATORA “ŠARG-a 2013 ARA u BIH”

 

 Na prijedlog komisije za ARG pri ARA u BIH, Upravni odbor ARA u BIH je elektronskim putem donio odluku o raspisivanju ovog konkursa.

 

OPŠTI USLOVI

1. Za organizatora Šampionata u amaterskoj radio-goniometriji ARA u BIH mogu konkurisati svi radio klubovi registrovani u BIH.

2. Rok za prijavu na konkurs: 8 dana od dana objave konkursa na web stranicama ARA u BIH.

3. Datum održavanja prvenstva je 24. i 25. august 2013. godine.

USLOVI KOJE MORA ISPUNJAVATI ORGANIZATOR

ŠARG ARA u BIH organizira se prema Pravilniku o ARG-u ARA u BIH i IARU.

 

1.Osnovni uslovi

– tereni prikladni za izvođenje takmičenja prema pravilima o takmičenju u ARG-u i pravilima za takmičenje slijepih i slabovidnih u ARG-u.

– datum takmičenja na 144MHz je 24.08.2013.

– datum takmičenja za slijepe i slabovidne je 25.08.2013.

– datum takmičenja na 3,5MHz je 25.08.2013.

– očekivani broj takmičara je 100 -120 takmičara na 144 MHz i 3,5MHz, te 20 slijepih takmičara s pratiocima

 

2. Uslovi smještaja i prehrane takmičara i organizatora

– način smještaja i prehrane

– cijena smještaja i prehrane

Smještaj i prehranu takmičara osigurava organizator, a plaćaju ga natjecatelji.

Organizator osigurava ručak za prvi dan, veceru prvog dana, lagani

dorucak drugog dana i rucak drugog dana takmičenja.

 

3. Način i troškovi prevoza do mjesta takmičenja.

 

4. Materijalno – tehnički uslovi koje osigurava organizator:

– komplet opreme za takmičenje na 3,5 MHz, 144MHz i za slijepe (postoji

mogucnost posudbe)

– uredaji za registraciju dolaska na predajnik (perforator, pečat ili elektronički

kojega je moguće posuditi)

– radiouređaji za vezu izmedu starta, cilja i predajnika (moguće posuditi)

– vozilo za prevoz takmičara

– terensko vozilo za prijevoz posade predajnika

– računarska oprema za obradu rezultata i pripremu biltena

– šator ili tenda u slučaju kiše za start i cilj

– voda za piće na startu, predajnicima i cilju

– talon takmičenja (papirni ili elektronički)

– takmičarska karta (po mogucnosti IOF)

– službene oznake organizatora i žirija

– pano za informacije na startu i cilju

– kutija prve pomoći na cilju, te vozilo za eventualni prevoz unesrećenih

 

5. Osigurati minimalan broj osoba koje neposredno sudjeluju u organizaciji

takmičenja prema slijedećem:

– posade kod predajnika 5 osoba

– posade na startu 2 osobe

– posade na cilju 2 osobe

– vozači za vozila na terenu 1 osoba

– osobe za obradu razultata 2 osobe

– glavni sudac (za sva tri takmičenja) 1 osoba

 

6. Organizator obezbjeđuje:

– baterije za predajnike slijepih, 9v, 6kom

– medalje za pobjednike po kategorijama, 63 kom

– pehari za pobjednike u klupskoj konkurenciji, 9 kom

– priznanja svim natjecateljima, 200 kom

– takmicarske karte u boji, 150 kom

– taloni za takmičare, 150 kom ili 70 elektronickih

– čaj na cilju za takmičare i organizatore, 50 litara

– piće i suha hrana za organizatore i posade, 24 kom

– ručak drugog dana za sve takmičare i organizatore te pratioce, 240 kom

– troškovi prijevoza i smještaja organizatora

– troškovi prevoza takmičara

– službena iskaznica, 15 kom

– priprema i izdavanje biltena

Organizator takmičenja na temelju navedenih elemenata izračunava ukupne troškove ŠARG ARA u BIH 2013. i dostavlja ih u ARA u BIH.

Upravni odbor ARA u BIH pregledat će dospjele ponude, te o svojoj odluci izvijestiti sve ponuđače najkasnije 8 dana od dana zaključivanja konkursa.

Najbolji ponuđač će sa ARA u BIH sklopiti ugovor o organizaciji istog.

Prijave za natjecaj slati na adresu : kancelarija@arabih.net

 

Kriteriji odabira najbolje ponude:

1. Cijena organizacije državnog šampionata  60%

2. Broj ljudi koji će biti direktno uključeni u organizaciju  20%

3. Kvalitet smještaja takmičara   10%

4. Kvalitet hrane za dva dana 10%

 

 

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button