KONKURS ZA ORGANIZATORA “ŠARG-a 2013 ARA u BIH”

Na prijedlog komisije za ARG pri ARA u BIH, Upravni odbor ARA u BIH je elektronskim putem donio odluku o raspisivanju ovog konkursa.
OPŠTI USLOVI
1. Za organizatora Šampionata u amaterskoj radio-goniometriji ARA u BIH mogu konkurisati svi radio klubovi registrovani u BIH.
2. Rok za prijavu na konkurs: 8 dana od dana objave konkursa na web stranicama ARA u BIH.
3. Datum održavanja prvenstva je 24. i 25. august 2013. godine.
USLOVI KOJE MORA ISPUNJAVATI ORGANIZATOR
ŠARG ARA u BIH organizira se prema Pravilniku o ARG-u ARA u BIH i IARU.
1.Osnovni uslovi
– tereni prikladni za izvođenje takmičenja prema pravilima o takmičenju u ARG-u i pravilima za takmičenje slijepih i slabovidnih u ARG-u.
– datum takmičenja na 144MHz je 24.08.2013.
– datum takmičenja za slijepe i slabovidne je 25.08.2013.
– datum takmičenja na 3,5MHz je 25.08.2013.
– očekivani broj takmičara je 100 -120 takmičara na 144 MHz i 3,5MHz, te 20 slijepih takmičara s pratiocima
2. Uslovi smještaja i prehrane takmičara i organizatora
– način smještaja i prehrane
– cijena smještaja i prehrane
Smještaj i prehranu takmičara osigurava organizator, a plaćaju ga natjecatelji.
Organizator osigurava ručak za prvi dan, veceru prvog dana, lagani
dorucak drugog dana i rucak drugog dana takmičenja.
3. Način i troškovi prevoza do mjesta takmičenja.
4. Materijalno – tehnički uslovi koje osigurava organizator:
– komplet opreme za takmičenje na 3,5 MHz, 144MHz i za slijepe (postoji
mogucnost posudbe)
– uredaji za registraciju dolaska na predajnik (perforator, pečat ili elektronički
kojega je moguće posuditi)
– radiouređaji za vezu izmedu starta, cilja i predajnika (moguće posuditi)
– vozilo za prevoz takmičara
– terensko vozilo za prijevoz posade predajnika
– računarska oprema za obradu rezultata i pripremu biltena
– šator ili tenda u slučaju kiše za start i cilj
– voda za piće na startu, predajnicima i cilju
– talon takmičenja (papirni ili elektronički)
– takmičarska karta (po mogucnosti IOF)
– službene oznake organizatora i žirija
– pano za informacije na startu i cilju
– kutija prve pomoći na cilju, te vozilo za eventualni prevoz unesrećenih
5. Osigurati minimalan broj osoba koje neposredno sudjeluju u organizaciji
takmičenja prema slijedećem:
– posade kod predajnika 5 osoba
– posade na startu 2 osobe
– posade na cilju 2 osobe
– vozači za vozila na terenu 1 osoba
– osobe za obradu razultata 2 osobe
– glavni sudac (za sva tri takmičenja) 1 osoba
6. Organizator obezbjeđuje:
– baterije za predajnike slijepih, 9v, 6kom
– medalje za pobjednike po kategorijama, 63 kom
– pehari za pobjednike u klupskoj konkurenciji, 9 kom
– priznanja svim natjecateljima, 200 kom
– takmicarske karte u boji, 150 kom
– taloni za takmičare, 150 kom ili 70 elektronickih
– čaj na cilju za takmičare i organizatore, 50 litara
– piće i suha hrana za organizatore i posade, 24 kom
– ručak drugog dana za sve takmičare i organizatore te pratioce, 240 kom
– troškovi prijevoza i smještaja organizatora
– troškovi prevoza takmičara
– službena iskaznica, 15 kom
– priprema i izdavanje biltena
Organizator takmičenja na temelju navedenih elemenata izračunava ukupne troškove ŠARG ARA u BIH 2013. i dostavlja ih u ARA u BIH.
Upravni odbor ARA u BIH pregledat će dospjele ponude, te o svojoj odluci izvijestiti sve ponuđače najkasnije 8 dana od dana zaključivanja konkursa.
Najbolji ponuđač će sa ARA u BIH sklopiti ugovor o organizaciji istog.
Prijave za natjecaj slati na adresu : kancelarija@arabih.net
Kriteriji odabira najbolje ponude:
1. Cijena organizacije državnog šampionata 60%
2. Broj ljudi koji će biti direktno uključeni u organizaciju 20%
3. Kvalitet smještaja takmičara 10%
4. Kvalitet hrane za dva dana 10%